Virtuaalkontorilahendus Elitec EasyOffice

Uudse veebiteenuse eesmärk on lahendada korraga terve hulga ettevõtte infotöötlusvajadusi. Kõik asjad ühes koos - lihtne ja mugav. 

EasyOffice ühendab endas järgmisi funktsioone:
  • Mugav ja lihtne sisuhaldustarkvara e. CMS, koduleht, intranet, ekstranet
  • Email, -grupid ja masspostitus
  • Grupitöövahendid
  • Probleemide haldus, helpdesk
  • Veebivormid
  • E-pood, tellimuste haldus
  • Arved (varsti)
  • Kliendihaldus e. CRM (varsti)
  • Dokumendihaldus (varsti)
  • jne
Iga funktsiooni jaoks eraldi leidub hulgaliselt sobivat tarkvara, kuid siiani puudus lahendus, mis kõik selle kasutajale mugavalt ja lihsalt üheks keskkonnaks põimib. Nüüd on see olemas! Kui kõike pole vaja - kasuta ainult seda mis maja - maksad ka vastavalt.


Tarkvara loomisel võtsime aluseks järgmised tingimused ja eeldused:

  • süsteemi mitmekeelsus ja lihtne tõlgitavus - rahvusvaheline turg,
  • 20% funktsionaalsusest katab 80% vajadustest,
  • kasutusmugavus ja lihtsus,
  • kõik üheskoos integreeritud,
  • lahendust saab koheselt kasutusele võtta, ilma pikema ettevalmistuseta või koolituseta
  • soodne hind,

EasyOffice kasutajate hulgas on nii väike-, keskmisi- kui ka suurettevõtteid!

EasyOffice lahendus pälvis Innovatsiooniaasta 2009 zürii tunnustusmärgi "Uus on IN".

 

Küsimuste puhul palun võtta meiega kindlasti ühendust. Vt kontaktid! Vaata ka hinnakirja!

 
     



Liitu uudiskirjaga
Teie nimi:
E-mail: