Kodulehe eesmärgid

Kas teie ettevõtte koduleht täidab seatud eesmärke? Millised üldse on teie kodulehe eesmärgid?

Iga ettevõtte eesmärk on teenida rohkem kasumit. Järelikult peavad kõik ettevõtte ressursid olema optimeeritud selleks, et rohkem raha teenida. Sama eesmärki teenib ka ettevõtte kodulehekülg.

Kõige esmane kodulehe roll on juhatada inimesed teie ettevõtte juurde, st koduleht on kui telefoniraamat.

Veidi arenenum kodulehekülg on kui tootekataloog - tellijad saavad tutvuda toodete, teenustega juba enne müügimehe jutule tulemist, mis omakorda hoiab kokku palju väärtuslikku müügipersonali aega.

Veelgi arenenum kodulehekülg on lisaks eelmistele ka kui vilgas ja eksimatu sekretär - võtab vastu sõnumeid, tellimusi, ning suunab need õigetele inimestele.

Kodulehe arendamisega on mindud juba päris kõrgele tasemele kui koduleht tegeleb ettevõtte põhitegevusega, näiteks internetipangandusega, ajakirjandusega ning miks mitte ka tootmisega - nt ühes sokivabrikus on võimalik interneti teel anda otse sokki valmistavale seadmele instruktsioonid, millist pilti selle peale tikkida - peab ainult piisavalt fantaasiat olema.

Kodulehekülg võib olla saja käega infotöötaja, sekretär, müügimees, asjaajaja, tootmistööline ja mida iganes veel. Ta ei väsi eal, võib teha saja inimese tööd samaaegselt,  töötada järjest kuid magamata ja puhkepausideta. Ole ainult "mees" ja pane koduleht seda kõike tegema.

Elitec Group ei tegele ainult kodulehtede tehnilise poolega, vaid nõustab ka klienti kodulehe eesmärkide seadmisel ja nendeni jõudmisel. Meil on kogemused kodulehe väga erinevate rollidega.

Siinsetel alamlinkidel aga kirjeldame veel üht kodulehe rolli: koduleht kui ettevõtte reklaamiagent.
Reklaamiagendi ülesanne on leida kliente ja juhtida need Sinu juurde. Tänapäevases üleküllastunud tootmise ja teenindusega ühiskonnas on kliendi leidmine vast et kõige tähtsam ja raskem ülesanne. Just selle pärast keskendume kõige esmalt teemale INTERNETITURUNDUS.




Liitu uudiskirjaga
Teie nimi:
E-mail: